Brando sėkmė – tai ne vien gera reklama. Yra ir platesnių sėkmei erdvių – viena tokių yra believer’iai. Believer’iai – žmonės, kurie tiki brandu, meldžiasi jam, gyvena juo, skiria savo laisvalaikį, kalba apie jį, rašo, piešia ir dar kitaip reiškiasi. Believer’iams reikia brando, brandui reikia believer’ių. Believer’iai – tai tie žmonės, kurie didžiaja dalimi suformuoja brando veidą. Jie reklamuoja brandą nemokamai – jiems tai malonu, tai jų gyvenimo dalis. Believer’iai pritraukia naujų believer’ių. Believer’iai tiki, jog brand’as padaro juos geresniais, o brandui svarbu, jog tokių žmonių būtų. Tam tikro brando believer’iai buriasi į bendruomenes, arba tiksliau būtų sakyti BRANDuomenes – jie dalinasi įspūdžiais, patys tampa reklaminių tekstų ir vaizdų kūrėjais. Visi tie reklaminiai tekstai ir vaizdai potencialiai gali patekti į viešumą, nuo gatvės meno iki interneto ir televizijos. Marketingo/reklamos atstovai kartais dirbtinai kuria vaizdus, ar tekstus tokius, jog jie atrodytų lyg believer’ių sukurti ir tada jau nebesupaisysi kas kur kaip – jei tai atrodo, kaip believer’io sukurta – tu ir galvoji, jog taip. Geriausios erdvės reikštis believer’iams yra internetas; ypač socialiniai tinklai.
Štai sportinės avalynės brandas BROOKS ir gyvi stipraus brando (apsupto believer’ių) pavyzdžiai: