Vienam iš ankstesnių įrašų, jau esu minėjęs, jog žmogus savo triukais kuria pridėtinę vertę prekiniam ženklui. Šįkart dėmesys tenisui.
Niekam nežinomas Serbijos teniso žaidėjęs Stefan Bojic, kažkada bandęs tapti profesionalu (bet nesėkmingai), nenukabino nosies – nepaleido teniso raketės iš rankos. Jis tapo teniso artistu.
Ši reklaminė akcija po HEAD ženklo vėliava veikia stipriai. Ji emociškai priartina prie teniso geriausiųjų. Nejučiomis įsitrauki į pasiūlyta scenarijų:
a) Matai tuos smagius video,
b) Esi įsijautęs ir susidomėjęs,
c) Gali lengvai įsivaizduoti save Stefan Bojic vietoje,
d) Perki HEAD raketę, nes tai jungiamasis visa ko elementas.
e) Iš didelio smagumo pats bandai atlikti triukus, filmuoji ir įkeli į akcijos tinklapį http://www.gameraiser.com/
f) Sukeli virusinį efektą ir įvykis auga. Puiku.
Nors Stefan Bojic niekad lyg ir nepretendavo teniso kortuose susitikti akis į akį su pačiais geriausias žaidėjais, bet rado savų būdų, kaip tai padaryti. Už savo raketės ir kamuoliuko valdymo įgūdžius buvo pastebėtas, gavo reklaminį kontraktą su HEAD ir savo triukais net nušluostė nosį pačiam Novak Djokovic.