Didesnė galimybė atkreipti dėmesį | Standartinis stendas pateiktas nestandartiškai

Standartinis gatvės stendas bus labiau pastebimas, jei reklama tiesiogine to žodžio prasme išeis iš savo įprastų rėmų. Štai pavyzdys:

atkreipk demesi - iseik is remu

Rodos, jog turinys visai nieko gero nepateikia. Juk kas siųs picą kaip siuntinį? Logiškai nieko verta reklama, tačiau turinti stiprų emocinį užtaisą. Per sekundės dalį tave pritraukia šis stendo apimties standartų nepaisymas. Rezultatas puikus.

Antras pavyzdys ypač afektyvus vakare, kai efektas pasiekiamas šviesomis.

atkreipk demesi - parodyk vidu

Teko matyti lygiai tokio pat turinio Nordea reklamą išpildytą įprastu būdu. Buvo visiškai nuobodu ir net nepatraukė dėmesio – todėl ir neužfiksavau fotografijoje. Išeina, jog reklamai verta išleisti daugiau, nes pasiektas efektas savo darbą padaro.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s