Kai miestas pagyvėja | reklama erdvėje

Tinkamai interpretuotos erdvės, tai dalis erdvinės reklamos. Aplinkoje turi pastebėti kažką, kas po to visus vers stebėtis ir prisiminti.  Į dar vieną reklaminį skydą negali žvelgti kaip ir dar vieną reklaminį skydą – privalai pamatyti jame kažką daugiau, tuomet pasieksi rezultatą.

Mažas žingsnelis – teisingas erdvių išdėstymas

images

 

Šiek tiek didesnis žingsnelis

KaiserBubbles.preview

 

Didelis šuolis

0_86b32_f399a10a_XL

artful_break_thumb

 

AmbientAd7_highlighter

 

 

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s