muzika be reklamos / reklama be muzikos | ką prisimename?

Ar gali muzika gyventi be reklamos, ar reklama – gyventi be muzikos? Manau, kad daug labiau reklamai reikalinga muzika – tam tikras kūrinys gali stipriai kilstelti reklamos ir jos produkto vertę. Ir net neatsižvelgiant į visas kitas jos formas ar išraiškos priemones muzika yra stiprus elementas. Labiausiai, žinoma, kalba eina apie video reklamą, tai ta erdvė kur susijungia visos kūrybinės formos ir priemonės. Štai keturi kūriniai, kurie buvo reklamose. Visi jie savu laiku ne tik kilstelėjo reklamas į aukštesnį lygį, bet ir tempdami už ausų pastarąsias nuplėšė.

Phil Collins – In The Air Tonight

 

Des’ree – You Gotta Be

 

Lenny Kravitz – Fly Away

 

Dandy Warhols – Bohemian Like You

Pačiai muzikai reklamos industrija yra puiki erdvė tobulėti – tai kaip koks poligonas, kur galima tobulinti, glūdinti ir ieškoti naujumo. Bendrai kalbant – reklamos pasaulyje yra daug darbo kompozitoriams. Bet kuriuo atveju – geriausi kūriniai yra tie kurie buvo kuriami ne dėl reklamos, bet dėl savo sprogstamosios energijos adaptuoti reklamai. Tai yra hit’ai. Jie stipresni už reklamą ir dar po daug daug metų mes norime juos išgirsti, bet pačios tos reklamos, to produkto, kuri pasikvietė stiprų muzikinį kūrinį į svečius, greičiausiai jau nebepamename.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s