Sūkurinis efektas | Cadbury

Puiki reklama tuom, jog išpildymas visiškai analoginis. Vertinu ją kaip priemonę pailsėti nuo per dažnai mus atakuojančio skaitmeninio šlamšto. Kai pasaulis vis labiau tampa digital ir tolsta nuo analog, tai žmogus dar ilgą laiką nepastebi skirtumo, bet tas jausmas, jog_čia_kažkas_ne_taip vis stiprėja ir jei po stiprių išbalansuojančių digital atakų žmoguje lieka sąmoningumo, tai jis po kiek laiko taria digital‘ui kategoriškąjį STOP! ir pabėga pas analog‘ą.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s