Jump in | xBox

Šia reklama xBox išties sako: “Jump in“ – dalyvauk/įsitrauk į veiksmą. Kompiuterinių žaidimų dvasią puikiai perteikia žalia plastinė medžiaga – dalyvauji pats – minkai, lipdai, kuri. Viskas čia limpa – kaip modelino gabaliukai vienas prie kito, o žalia spalva pasirinkta matyt neatsitiktinai: atrodo raw – neapibrėžtai, tinka visur, išlaisvina vaizduotę. Matai rankas lipdančias tas figūras ir nejučiomis pats nori ten būti – įtraukia stipriai.

Reklamos making_of galite pažiūrėti paspaudę [daugiau]

Matyti, jog režisierius Shaun’as Sewter’is ir kūrybinė komanda gamindami kadrą po kadro puikiai praleido laiką. Nors jis ir kiek perlenkia sakydamas, jog kadrų fiksavimai užtruko tris su puse metų, arba tai, jog  jo plaukai per visą ta laiką dar labiau pražilo. Paskaičiavau, jog jei vienam kadrui paruošti, pasak režisieriaus, reikėjo 30 minučių, tai visai reklamos daliai (apie 26 s) su lipdiniais nulipdyti ir užfiksuoti prireikė 312 valandų. Visos reklamos kūryba greičiau truko tris su puse mėnesio, ir tai jei prireikė papildomo laiko kažkokiems perdarymams ir buvo dirbama aštuonias valandas per dieną, bet tikrai ne pusketvirtų metų kaip sako režisierius. Žmonės šiais laikais tokie nekantrūs, jog nebūtų laukę naujų žaidimų pasirodymo 3,5 metų. Žmonės nori minkyti mygtukus žaisdami kasdien kuo naujesnį žaidimą. xBox suteikia tą teisę žmonėm – teisę minkyti mygtukus žaidžiant, visai taip kaip kad minkomas molis šioje reklamoje.

Reklama

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s