Kuri naują produktą? – galvok kaip jį reklamuosi | BMW Concept 5 Series Gran Turismo

Kai pateikiama kažkas kas vadinama concept tu tikiesi iš esmės naujo sprendimo – tokio, kuris būtų tolygus dviračio išradimui. Bet štai ir vėl kūrybininkas priverstas pateikti anksčiau kartotą mantrą, jog įsiūlytų produktą kuris nėra sprendimas rytojui. BMW Concept 5 Series Gran Turismo – automobilis gimęs iš inercijos tad ir pasmerktas būti inertiškai reklamuojamas. Atkreipkite dėmesį kaip pristatomajame video respondentai neturi ką iš esmės pasakyti apie šią „naujovę“. Pagirtina tai, jog jie bent jau stengiasi.

Animacija, kuri pasirodė pirma video pristatymo, patraukia savo paprastumu ir ta eskizinė nuotaika dar kiek prilaiko dėmesį. O kas dėl informacijos naujumo, tai jo nėra – tiesiog toliau brukama ta pati iki gyvo kaulo įkyrėjusi dainelė. Produkto pozicijos nebuvimas nužudo produktą dar jam nepasirodžius salonuose. All-in-one – nėra sprendimas. Neįmanoma sumesti visureigio, sedano ir universalo į vieną kūrinį ir gėrėtis koks šaunus hibridas išėjo. Automobilis tai ne šveicariškas peilis, kur visos reikiamos funkcijos viename. BMW Concept 5 Series Gran Turismo – automobilis žmogui nežinančiam ko dar norėti. Šis automobilis tiek pat reikalingas kiek ir nekilnojamoji nuosavybė Dubajuje. Jei jo kūrėjai perskaitę šiuos žodžiu pritariamai linkteltų tuomet aš ramus ir galiu baigtį šį įrašą dar vienu paskutiniu sakiniu. Šis kūrinys ne koncepcinis sprendimas, o BMW dizaino dekadansas.

Reklama

7 atsakymai į “Kuri naują produktą? – galvok kaip jį reklamuosi | BMW Concept 5 Series Gran Turismo

  1. Is skaitytu textuku persasi isvada, kad kurybiskumas pasreiskia tuomet, kai reklamuojamas produktas patinka texto autoriui. Trumpai tariant – privaciu ir viesuju interesu painiava.

  2. Žvelgiu pozityviai, todėl rašau apie pavyzdinius atvejus. O štai pastarasis reklamos abjektas BMW yra kaip_nereikia_daryti atvejis. Net tokio produkto neverta kurti, o ką jau kalbėti apie jo reklamą. Nesupozicionuoto ir atgyvenusių koncepcijų produkto jokia reklama neužglaistys. Taigi, nesutinku su jūsų nuomone ir galiu argumentuoti remdamasis savo įrašu turiniu: man nepatinka šis BMW automobilis, nepatinka kaip jis reklamuojamas, man nepatinka NIKE, bet patinka kaip reklamuojama. Tai va. Privačių ir viešųjų interesų painiava? Įdomi nuomonė. Kurioje vietoje visa tai ką rašote galima ižvelgti? Parašykite ilgai, nes iš jūsų trumpai_tariant neįžvelgiu tai ką įžvelgiat jūs.

  3. Kaip pozityviai Jūs bežvelgtumėte, prašyčiau atsakyti į klausimą: ar kūrybininko kompetencijoje spręsti apie produkto kokybę ir koks ryšys tarp reklamuojamo produkto ir jo reklamos kokybės? Viena pagrindinių reklamos užduočių – apgauti įtikinamai. Šiuo atveju Jūs esate teisus teigdamas, kad reklama nevykusi. Pateikta išvada visiškai nesiprašo argumentų, besiremainčių ne/patinka kriterijais ar sąsaja su pačiu produktu. Rašant ilgai, pavyzdys galėtų būti Jūsų tekstai apie POD ir POP baro reklamas, kuriose daugiau kalbama apie produktą, o ne apie panaudotas strategijas kuriant reklamą. Jos ganėtinai artimos savo „švara“, tačiau neatskleidžiate, kodėl vienu atveju tai – tinkama strategija, o kitu – ne. Kai tuo tarpu labai kliūva pats POD prekinis ženklas, kuris asocijuojasi su iPod ir „obuoline“ produkcija. Nekalbate apie tai, kodėl POD dizainas yra „teisingas“. Analogiškas atvejas „Tokyo Kenzo“ – iš jo galima suprasti, kad Jums patinka šie kvepalai, bet ne kodėl ta reklama įtaigi ir kas joje įtaigaus, būdingo tik šiai kvepalų reklamai.

  4. Atsakykite į mano užduotą klausimą: kur painiojasi viešieji ir privatūs interesai? Ir kai atsakysite, tai jums gims atsakymas į tamstos užduotą klausimą: “Ar kūrybininko kompetencijoje spręsti apie produkto kokybę ir koks ryšys tarp reklamuojamo produkto ir jo reklamos kokybės?“

  5. Privatumas ir vieumas painiojasi vertinant reklamą pagal tai, reikia Jums reklamuojomo produkto ar ne, patinka jis Jums ar ne.

  6. būtinas’ai, nustok kabinėtis. geriau važiuok į afriką savanoriauti – pamatysi pasaulį – mąstysi laisviau, tolerancijos įgausi. viskas šiame blog’e vieša ir nieko privataus. taigi ne kas kitas, o tu saugai savo privatumą ir neskelbi vardo. va čia ir kertasi privarūs tavieji ir viešieji manieji interasai.

  7. Jei manote, kad vardas kažką keičia – prašom. Neturiu tikslo kabinėtis. Rašote gerai. Manau, galite dar geriau. Dėl tolerancijos klystate – skaitau šį blog’a.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s