Gauti pirmą kūrybinį darbą | b.creative kūrybiniai seminarai

 

Esi jaunas žmogus ketinantis tapti kūrybininku? – planuok atsakingai. Lauk kol sueis trisdešimt, na ir tuomet gali jau galvoti apie darbą reklamos agentūroje. Iki tol turi nemažai padirbėti kaip dizaineris, fotografas, ar žurnalistas – sukaupti įdirbį savajam portfolio, o ir viena kita išdygusi žila sruoga nepamaišytų. Vakarų pasaulyje niekas į tave jauną kaip į kūrybininką rimtai nežiūri. Jei esi jaunas – turi būti triskart kūrybiškesnis ir triskart agresyvesnis už savo kolegas senius, jei tik nori, kad į tave atkreiptų dėmesį viena iš didžiųjų reklamos agentūrų. Jaunas – nesusitupėjęs, jaunas – paikas, jaunas – nerimtas. Iki šios vietos parašytas tekstas yra apie stereotipą, kuris vyrauja vakarų pasaulyje. Siekdami paneigti šį iš pagrindų negatyvų stereotipą B.creative suorganizavo kūrybinius seminarus. Tai vyko sausio 27d. Londone. Seminarų tikslas užmegsti ryšį tarp jaunų žmonių siekiančių pirmojo kūrybinio darbo reklamos agentūroje ir pačių agentūrų. Užsiregistravau seminarams dar prieš Kalėdas, o ir tai vietos buvo tik į du iš keturių workshopų. Žinių poreikis didžiulis, konkurencija didžiulė. Kaip išsiskirt iš minios ir gauti savo pirmąjį darbą reklamos agentūroje pasakojo M&C Saatchi kūrybos direktorius Graham Fink. Jis mielai dalijosi patirtimi. Pabrėžė, jog konkurencijai ir negatyvumui, prieš jauną žmogų įveikti būtinas grobuoniškas mąstymas. Jis pats pirmąjį savąjį kūrybininko darbą gavo todėl, jog į pokalbį atėjo pasiramstydamas lazda, persirengęs senu žmogumi ir plaukus nusidažęs žilom sruogom, nes dieną prieš tai gavo pastabą, jog jis per jaunas tokiam darbui. Jei tai kūrybinis darbas, tai tiesiog privalai save pateikti drąsiai ir kūrybiškai. Žodyje “kūrybiškai“ telpa viskas. Kaip tai bus? Priklauso nuo tavęs paties. Viskas prasideda nuo to, kai atidarai reklamos agentūros duris ir sakai: – Aš esu.

Po to sekė Creative Matters įkūrėjo Patrick Collister septyni būdai sukurti idėją reklamai. Čia reikėjo entuziastingo dalyvavimo – buvo paprasta ir smagu kurti idėjas Blue Skies reklamai.
Paprasti didžiųjų reklamos ryklių pavyzdžiai įkvėpė mane. Supratau, jog viskas ko siekiu yra realiai pasiekiama. O tikrąją renginio naudą suvokiau šiandien. Nauda didesnė nei maniau pradžioj, nes tai iš ties padės man kūrybinio darbo paieškose. O gi todėl kad el. paštu gavau dviejų reklamos agentūrų Londone kontaktus. Tai reiškia, jog su šiomis agentūromis jau susisiekta ir jie žino, jog kreipsiuosi į juos, taigi pirmasis susitikimas garantuotas.
B.creative komandą subūrė Blue Skies, tai – žmogiškų išteklių kompanija, kuri rūpinasi ir verslo, ir gudrių galvų įdarbinimu ten, kur jie geriausiai galėtų save realizuoti. Daugiau informacijos čia: http://www.blueskiescareers.co.uk Ačiū jums B.creative.

Reklama

1 atsakymas į “Gauti pirmą kūrybinį darbą | b.creative kūrybiniai seminarai

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s