“Žuvis? Laikrodis vandenyje kaip žuvis? Čia tai geras – perku!“ Vaizdinė šios reklamos dalis įtikina greičiau, nei jūs perskaitėte teksta iki šios vietos. Akimirka, ir tu supranti kas tai per daiktas ir kokią savybę jis turi. Štai kaip reikia reklamuotis. Svarbiausia rasti tinkamą rakursą, o tiksliau poziciją. Taikli vaizdinė pozicija – taikli rinkodarinė pozicija. O tam, jog rasti būtina turėti rankose produktą. Produktas čia su tavim – tu jį vartai, kratai, laižai, mindai, mėtai, miegi su juo – darai viską, jog prieitum prie tokio aiškaus rezultato, kaip kad pastarasis. Kūrybininkas, kuris nebuvo laikęs rankose produkto, o tik matė jį monitoriuje ir perskaitė tekstinė briefo medžiagą vargu ar prieitų tokio rezultato. Taigi, viskas taip paprasta, jog net pamirštame, kad tai yra ir svarbu. Reklamuosi automobilį – duok kūrybininkui raktelius, reklamuosi restoraną – pakviesk kūrybininką pietų, reklamuosi viskį – atnešk kuom užsikąsti.
Žuvis kuo giliau | IWC Aquatimer Automatic 2000
Reklama
čia reklamuoja efektuką fish eye ar gerą matomumą ar ką? sunku pagaut iš pirmadienio ryto
Gal ir nieko, jei esi amfibija. Antriniu savybiu akcentavimas kelia abejoniu daikto kokybe.
yahoo news publikuoja foto su keistu vandenų gelmių padaru esančiu 4006 m gylyje – o tai dvigubai giliau nei ištveria pastarasis laikrodis. mane veža vandens stichija. creative creator’s creatures.