Prabangūs spagečiai neegzistuoja | Čikagos maisto banko socialinė akcija

Šios socialinės reklamos stiprioji vieta yra tekstas. Vaizdas net nediskutuotinas. Kai pamatai išvestinį teiginį tai suvoki, jog stegtasi padaryti tipinį prabangaus produkto video. O visa tai tam, kad pasakyti: Maistas neturėtų sietis su prabanga.  Ir jei kada matėte prabangiai komunikuojamą kavą, alų buteliuose, duoną, bulvių traškučius, kramtomą gumą ar muilą, tai žinokite, jog taip esate viliojamas prisiliesti prie prabangos. Net jei kišenėje turite penkis litus jums prabangos jausmas bus suteiktas. Tai taip dirbtina. Sakau jums prabangių maisto produktų neegzistuoja – tiesiog yra daug prastesnės kokybės maisto, kuris numuša kainą. Bet ar tikrai mokame už tą patį, jei mokame mažiau už maisto produktus, kurių dalį sudaro užpildai? Reklama nušovė du zuikius vienu šuviu – sako, jog maistas turi būti prieinamas visiems, ir tai, jog maistas neturėtų sietis su žodžiu prabanga. Kokybė? Taip – jei būtino vartojimo prekė yra kokybiška, tai tegul ji būna reklamuojama su kokybės ženklu, o prabangos pasaulyje tegu atsiduria nekasdienio vartojimo prekės.

Reklama

1 atsakymas į “Prabangūs spagečiai neegzistuoja | Čikagos maisto banko socialinė akcija

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s