Naktinis didmiesčio alsavimas

Dėmesio centre Kenzo Tokyo kvepalų video. Nieko išsamaus apie Tokijų šioje reklamoje nepamatysite – naktinis didmiestčio vazdas ir tiek. Tokią reklamą galima nufilmuoti dar dešimtyje pasaulio didmiesčių ir būtų identiškas rezultatas, nes yra taip, kad didmiestis su 5 ar 10 milijonų kasryt pabundančių ir kasnakt užmiegančių žmonių šiandien yra viso pasaulio miestas ir tokiu būdu jie visi suvienodėja. Kažikoks bendras vardiklis išryškėja tuo atveju jei esi čia ir dabar apsuptas didmiesčio atmosferos. Neono reklamų ir automobilių šviesos ant buteliuko sako: “čia didmiestis ir jis niekada neužmiega“. Reklamos kūrėjai sąmoningai stengėsi nerodyti neginčytinų Tokijo atributų, kad liktų paslaptis ir kad būtų noras pajusti kuom gi jis kvepia. O tai kvepia patraukliai. Tokyo by KENZO  – tiesiog mano mėgstamiausi kvepalai. Juos išsirinkau parduotuvėje prieš tai nematęs reklamos. Ir nemanau, kad reklama gali vizualizuoti kvapus. Čia nosies teritorija, o video vaidmuo čia nebent subtilus ir papildantis. Vienąkart pamačius reklaminį video daug detalių neįstringa:  didmiestis nuolatiniame veiksme ir kvepalų buteliukas. Žiūrėjau dar kartą ir dar ir vis pamatydavau naujų niuansų. Žiūrėti šį video dar ir dar veksmas artimas kvepalų bandymams – po vieno, antro, trečio įkvėpimo kvapų užtaisas išsiskleidžia. Tik štai dažniau reklamos pasaulyje antrajam įspūdžiui nebelieka laiko.

Reklama

1 atsakymas į “Naktinis didmiesčio alsavimas

  1. Abstrakcija veda i tai, kad si reklama galetu reklamuoti bet ka, kas siejasi su verzlumu. Vizualizuoti kvapa galima ir labai, tiesiog sitas budas – nevykes. Apie kvapa (zinant, kad tai – apie kvapa) pasako tiek, kad jis – intensyvus. Abejoju, ar bandymas ziureti vaizda n kartu artimas kvapo bandymui: po max 4 nieko nebeuzuodi, kas besiskleistu.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s